Show simple item record

dc.creatorCastillo Briceño, Cristina
dc.date2010-06-30
dc.date.accessioned2016-05-03T14:31:56Z
dc.date.available2016-05-03T14:31:56Z
dc.identifierhttp://revistas.ucr.ac.cr/index.php/educacion/article/view/501
dc.identifier10.15517/revedu.v34i1.501
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10669/22800
dc.descriptionThis article is the result of an analysis of the diverse codes which govern professional performance in Costa Rica and thus are expressed within the daily routine of high school educators and staff. The text begins with an experience in an educational center of a university classroom; prompted by a reflection on adequate professional performance and one’s own technical competence within every profession.en-US
dc.descriptionEl artículo es el resultado del análisis documental de los diversos códigos que rigen el desempeño profesional en Costa Rica y que se plasman en el quehacer de los colegios profesionales. El texto nace a partir de la experiencia docente en el aula universitaria al reflexionar sobre el adecuado desempeño profesional y más allá de las competencias técnicas propias de cada profesión.es-ES
dc.formatapplication/pdf
dc.languagespa
dc.publisherFacutad de Educación, Universidad de Costa Ricaes-ES
dc.rightsCopyright (c) 2014 Revista Educaciónes-ES
dc.sourceRevista Educación; Vol. 34, Núm. 1 (2010): Revista Educación; 119-141es-ES
dc.sourceRevista Educación - Journal of Education; Vol. 34, Núm. 1 (2010): Revista Educación; 119-141en-US
dc.sourceRevista de Educación; Vol. 34, Núm. 1 (2010): Revista Educación; 119-141pt-PT
dc.source2215-2644
dc.source0379-7082
dc.titleFundamentos de los códigos de ética de loscolegios profesionaleses-ES
dc.typeartículo original
dc.coverageCosta Ricaen-US
dc.coverageCosta Ricaes-ES


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record