Show simple item record

dc.creatorOrdóñez Peñalonzo, Jacinto
dc.date2013-07-10
dc.date.accessioned2016-07-08T03:11:47Z
dc.date.available2016-07-08T03:11:47Z
dc.identifierhttp://revistas.ucr.ac.cr/index.php/reflexiones/article/view/10922
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10669/28409
dc.formatapplication/pdf
dc.languagespa
dc.publisherEditorial de la Universidad de Costa Ricaes-ES
dc.relationhttp://revistas.ucr.ac.cr/index.php/reflexiones/article/view/10922/10302
dc.rightsCopyright (c) 2014 Revista Reflexioneses-ES
dc.sourceRevista Reflexiones; Vol. 50, Núm. 1 (1996)en-US
dc.sourceRevista Reflexiones; Vol. 50, Núm. 1 (1996)es-ES
dc.sourceReflexiones; Vol. 50, Núm. 1 (1996)pt-PT
dc.source1659-2859
dc.source1021-1209
dc.titleHACIA UNA FUNDAMENTACIÓN FILOSÓFICA Y EPISTEMOLÓGICA DEL CURRICULO EDUCATIVO DE INDIOAMERICA (SEGUNDA PARTE)es-ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.typeArtículo científicoes-ES


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record