Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.creatorSolís Hernández, Mayra
dc.date2009-01-01
dc.date.accessioned2016-05-03T14:50:55Z
dc.date.available2016-05-03T14:50:55Z
dc.identifierhttp://revistas.ucr.ac.cr/index.php/rlm/article/view/8900
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10669/23595
dc.descriptionThis article analyzes the degree of satisfaction with the Master's Program in Teaching English as a Foreign Language of 41 graduates. This study concludes that they are highly satisfied with the knowledge gained in the program. Moreover, this article provides insight as to possible changes needed to successfully meet the demands of the country for English language teaching.en-US
dc.description.es-ES
dc.formatapplication/pdf
dc.languageeng
dc.publisherEscuela de Lenguas Modernas, Universidad de Costa Ricaes-ES
dc.relationRevista de Lenguas Modernas;
dc.rightsCopyright (c) 2014 Revista de Lenguas Modernases-ES
dc.sourceRevista de Lenguas Modernas; Revista de Lenguas Modernas : Número 10es-ES
dc.sourceRevista de Lenguas Modernas; Revista de Lenguas Modernas : Número 10en-US
dc.source16591933
dc.titleGraduates' Degree of Satisfaction with the MA Program in Teaching English as Foreign Language at the University of Costa Ricaen-US
dc.typeartículo original
dc.coverageCRCen-US


Ficheros en el ítem

FicherosTamañoFormatoVer

No hay ficheros asociados a este ítem.

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem